Losbydagen med Miljøpartiet De Grønne

Fotocredit: LKF2015

Hvert år markeres «Losbydagen» ved Losby besøksgård og inne ved Mønevann som en familiedag med fokus på friluftsliv og natur, og med tilstedeværelsen til organisasjoner og politiske partier.

På Mønevann var det laget et politisk torg bestående av stands fra Miljøpartiet De Grønne, Høyre, Venstre, Kristelig Folkeparti, Arbeiderpartiet og Senterpartiet. Småbarnsfamilier, ungdommer, voksne og pensjonister kom syklende og gående innover til Mønevann-området og fikk oppleve nysirkus, turnoppvisninger, kanofart, grillmat og liv og røre fra alle som hadde stands på stedet.

Miljøpartiet De Grønne hadde flere av sine listekandidater som byttet på å stå på stand i løpet av dagen, og alle fikk god kontakt med potensielle grønne velgere og allerede overbeviste grønne velgere. Det var en særdeles fortreffelig sommerdag, og alle til stede syntes å være enige om at det var en super måte å tilbringe en søndag på!

31. august 2015