Nabolagsfest på Skårer gård tirsdag 15.august

Fotocredit: MDGgrafikk2017

Kom til Skårer gård med hele familien tirsdag 15.august om ettermiddagen!
MDG setter opp partiteltet/partyteltet og inviterer til moro for barna og litt politikk for de voksne! Det blir grilling, popcorn, sukkerspinn og underholdning, og MDGs førstekandidat i Akershus, stortingsrepresentant Rasmus Hansson, kommer og prater med alle som vil diskutere grønn politikk.
(LO er formell arrangør av denne Nabolagsfesten, og du vil møte flere av partiene som stiller til valg i Akershus fylke ved høstens stortingsvalg.)

13. august 2017

Skårer gård er stedet å være tirsdag 15.august kl.17 til 19. I tillegg til at stedet er verdt et besøk i seg selv, vil det denne dagen være et gratis familiearrangement i regi av LO, der partiene har stands for å fortelle om sin politikk, det blir underholdning, og det fyres opp grill, poppes popcorn og lages sukkerspinn. Et hoppeslott blir det også!

Miljøpartiet De Grønne er stolte over å kunne presentere stortingsrepresentant Rasmus Hansson fra vårt grønne partitelt, der sympatisører og potensielle velgere kan få stilt de spørsmålene de brenner inne med, mens de tar en kopp kaffe og får noe å knaske på.

Velkommen til alle!

Spørsmål om arrangementet kan rettes til Miljøpartiet De Grønnes varaordfører i Lørenskog, Ernst-Modest Herdieckerhoff, tlf 928 42 835, som også vil være til stede under hele arrangementet.